De eerste nieuwsbrief van 2017 staat in het teken van een van onze belangrijkste kernwaarden: persoonlijke service!
Beste lezer,
2017 zal een interessant jaar worden. Herstelt de economie zich structureel of krijgen de sceptici gelijk? En zullen we tussen nu en 2020 te maken krijgen met een volgende recessie? Om in deze tijd continuïteit van zowel de organisatie als de medewerkers te waarborgen, vind ik het als ondernemer belangrijk om een beleid te maken aan de hand van de kernwaarden van de onderneming.
Voor CTS GROUP ligt een van de belangrijkste kernwaarden al 22 jaar in het persoonlijke klantcontact. In rap tempo verandert de infrastructuur in de logistieke wereld, worden systemen generieker en oplossingen homogener. Maar wat is de werkelijke waarde van deze persoonlijke touch? In mijn opinie maakt de mens vooraf, tijdens, of in het natraject van de processen het verschil. Bij CTS GROUP richten we ons continu op de generieke oplossingen, maar hebben wij een extra focus op hoe wij gehoor kunnen geven aan klantspecifieke wensen. Zo spelen wij een onderscheidende rol op het vlak van Europese distributie, groupage en logistiek.
Graag wens ik u een succesvol 2017, vol met persoonlijke service!
Edwin Beentjes
Klik hier om de hele nieuwsbrief te lezen!