Terug

Mijn CTS GROUP

Als klant van CTS GROUP krijgt u toegang tot Mijn CTS GROUP, uw persoonlijke klantenportal waarmee u al uw logistieke zaken zelf kunt regelen en inzien. Heeft u nog vragen? Neem contact op. We helpen u graag!

Mijn CTS GROUP is een persoonlijke klantenwebsite die wij voor alle klanten met regelmatige zendingen activeren. Via deze website beheert u alle zaken met betrekking tot uw palletvervoer en logistiek eenvoudig online en overal. Zo kunt u onder andere zendingen inboeken, in één opslag de gegevens van uw zendingen inzien, offertes en facturen bekijken en akkoord geven, labels printen en uw Rewards verzilveren. Uiteraard houden we u via deze website ook op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen met betrekking tot onze dienstregelingen, service en organisatie.

Klik hier om naar Mijn CTS GROUP te gaan.

Zodra u een zending bij ons boekt en regelmatig zendingen heeft maken we een account voor u aan. Zo kunt u de volgende zending direct via de klantenwebsite inboeken.

Alle contactpersonen die bij ons bekend zijn ontvangen een persoonlijke inlog voor de klantenwebsite. U kunt zelf instellen welke rechten de medewerkers krijgen.

Ja, dit is mogelijk. Via uw klantenwebsite kunt u een batchbestand kunt uploaden waarmee u de zendingen in bulk kunt inboeken.

Ja, via uw klantenwebsite kunt u vaste zendingen en adressen opslaan. Deze gegevens kunt u met een eenvoudige klik op de klop weer oproepen.

Het Rewardsprogramma is een spaarsysteem waarbij u met het boeken van zendingen Rewardspunten kunt sparen. Deze punten zijn vervolgens te verzilveren voor leuke producten uit onze webshop of die van onze partners, het steunen van goede doelen en gratis zendingen. Klik hier om naar de Rewardsshop te gaan.

Offerte aanvragen Contact